18 Ocak 2012 Çarşamba

CV'lerde kendinden 3.tekil şahıs olarak bahsetmek





Birçok örneğine rastladığım "cv'lerde kendinden 3.tekil şahıs olarak bahsetmek”  konusu beni epey güldüren bir olaydır.

Yanlış Örnek:
- satış pazarlama konularında görev aldı.
- Müşterilere sıcak satış gerçekleştirdi.

Örneğin bu kadarı bile yeterli olmuştur diye düşünüyorum.  :)

Bu hataya düşen arkadaşlar bakın, size sesleniyorum. Böyle şey olmaz. Olmamalı.
Bazı İK'cılar bunu yapmanın doğru olacağını söylemiş olabilir size ama söz konusu olan kendinizken 3.tekil şahıs nerden çıkabilir? :)
Burada biraz mantık devreye giriyor.
Lütfen kendimize gelelim. Böyle hatalar yapıp komik duruma düşmeyelim.

Görev tanımınızı yazarken yaptı etti değil de daha genel olarak yapmak etmek gibi bir kullanım daha uygun olur.

Doğru Örnek:
- satış pazarlama faaliyetlerini sürdürmek.
- Müşterilere sıcak satış gerçekleştirmek.

1 yorum:

  1. Peki; Satış pazarlama faaliyetlerini sürdürdüm. Müşterilere sıcak satış gerçekleştirdim, diye yazılsa?

    YanıtlaSil